0

Ey, yaşamın kaynağı olan deniz
senden geldim, sana döneceğim
seninle başlayan hayatım
seninle anlam kazanıyor
enginliğin beni içine çekiyor
bilinmezliğin yalnızlık kokuyor
dalgaların özgürlüğüm oluyor
kadife tadındaki maviliğin aşkı anımsatıyor
hayatım seninle anlam kazanıyor...

Ey, yaşamın kaynağı olan deniz
senden geldim, sana döneceğim
seninle başlayan intiharım
yine seninle son bulacak...

Tuna Başar

/ yirmiyediekimikibinbeş
Afyonkarahisar /

tuna başar

1985 yılında doğdum. İzmir Karşıyakalı'yım. 2004 yılının son çeyreğiyle birlikte başladığım yazı serüvenime Gece Edebiyat adlı blog sayfamda devam ediyorum. Yazılarım ve şiirlerim Ada (Samsun),Aykırı Sanat, Berfin Bahar, BH Sanat, Çalı, Genç Hayat, İzmir İzmir, Kaçak Yayın, Kar, Koridor, Kum, Kuşak, Kül Öykü, Lacivert Sanat, Mor Taka, Onaltıkırkbeş, Sunak, Taflan, Varlık, Virgül gibi dergilerde yayınlandı.

Website: Gece Edebiyat

Yorum Gönder

 
Top